Česká Republika

Všeobecné obchodní podmínky

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) vymezují základní obchodní podmínky a vztahy mezi společností MANARA Technologies s.r.o., IČ: 09595864, se sídlem Chaloupky 140, 768 04 Střílky zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského obchodního soudu v Brně, oddíl C, vložka 119690 (dále jen „MANARA Technologies“), a jejími zákazníky v oblasti prodeje produktů a zboží a poskytování služeb. Tyto VOP se vztahují na Systém EntryGym ( www.entrygym.cz).

 

Podmínky a vztahy neuvedené v těchto VOP se řídí právním řádem České republiky, především příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a dále ustanoveními zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském.

 

II. VYMEZENÍ POJMŮ

Softwarový produkt nebo Produkt – soubor zahrnující software společnosti MANARA Technologies, dokumentaci v elektronické nebo tištěné podobě, včetně příruček a obalů, příslušná instalační média, a dále také všechny dosavadní aktualizace a doplňky k původnímu Softwarovému produktu poskytnuté společností MANARA Technologies. Softwarový produkt se neprodává, pouze se poskytuje právo k jeho používání – licence.

Vlastník licence – podnikatelský subjekt (fyzická nebo právnická osoba), který používá Softwarový produkt pro zajištění provozních potřeb v rámci svého vlastního podnikání, nevýdělečná organizace, která používá Softwarový produkt pro zajištění svých provozních potřeb, nebo fyzická osoba-spotřebitel, který nejedná v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Vlastníkem licence je možné se stát zakoupením licence, získáním licence od MANARA Technologies bezúplatně nebo jako „Nabyvatel“ v případě převodu licence.

 

Internetové stránky MANARA Technologies s.r.o. – internetové stránky na adrese www.entrygym.cz provozované společností MANARA Technologies.

 

Zákaznické centrum – zákaznický portál na internetových stránkách MANARA Technologies (www.manara.cz) nebo na internetových stránkách www.entrygym.cz

 

III. SOFTWARE A SLUŽBY

III.1. Softwarový produkt

MANARA Technologies s.r.o. produkt EntryGym software je producentem online systému.

Podmínky používání Softwarových produktů jsou vymezeny v „Licenční smlouvy “ která je v elektronické podobě Vlastníkovi licence poskytována společně se Softwarovým produktem. Licenční smlouva je uzavřena poskytnutím přístupu Softwarového produktu, registrací Softwarového produktu nebo převodem licence, a to tím okamžikem, který nastane nejdříve. Současně s uzavřením Licenční smlouvy vyjadřuje Vlastník licence a Uživatel souhlas s těmito VOP.

 

III.2. Služby

III.2.a) Zákaznická podpora a upgrade

Soubor služeb zákaznické podpory zahrnuje:

 

Telefonickou podporu: k dispozici na telefonní čísle +420 607 856 944 k tomuto účelu vyhrazené v pracovní dny minimálně od 9:00 do 16:00 hodin.

 

E-mailovou podporu: poskytovanou prostřednictvím e-mailové schránky info@entrygym.cz

 

Využívat kompletního balíku služeb v rámci zákaznické podpory může Vlastník licence k aktuálním verzím všech Softwarových produktů.

 

Zákaznická podpora je součástí ceny Softwarového produktu, dle zvoleného předplatného.

 

Podmínkou vzniku nároku na zákaznickou podporu je přijetí „Licenční smlouvy“

 

V případě, že je Vlastník licence v prodlení s plněním jakýchkoliv finančních závazků vůči MANARA Technologies s.r.o., má MANARA Technologies s.r.o. právo po předchozím oznámení Vlastníkovi licence pozastavit poskytování služeb zákaznické podpory. Pokud Vlastník licence nesplní své finanční závazky vůči MANARA Technologies s.r.o. ani do 15 dnů od pozastavení poskytování služeb zákaznické podpory, jedná se o podstatné porušení smluvních podmínek a MANARA Technologies s.r.o. je oprávněn odstoupit od Licenční smlouvy. V případě odstoupení od Licenční smlouvy z důvodů uvedených v tomto odstavci není MANARA Technologies s.r.o. povinen vracet Vlastníkovi licence už uhrazené poplatky a finanční plnění přijatá v souvislosti s poskytnutím licence před účinností odstoupení.

 

Soubor služeb zákaznické podpory definovaný v těchto VOP poskytuje výhradně společnost MANARA Technologies s.r.o.

 

Služba upgrade je poskytována v průběhu kalendářního roku, a to průběžně pro aktuální verze Softwarových produktů. Cena služby upgrade je součásti a hradí se v předplatném.

 

III.2.b) Úprava Softwarového produktu na míru a školení

Vlastník licence může požádat o úpravu Softwarového produktu dle vlastních požadavků. V takovém případě se smluvní strany dohodnou zejména na následujícím:

– Předmět úpravy Softwarového produktu, – Termín provedení úpravy, – Cena úpravy.

Vlastník licence může požádat o realizaci školení k Softwarového produktu a v takovém případě se smluvní strany dohodnou zejména na následujícím:

– Délka a termín školení, – Místo školení, – Počet školených osob, – Cena školení.

IV. OBJEDNÁVKY A JEJICH VYŘIZOVÁNÍ

Licence k Softwarovým produktům a služby je možné objednat e-mailem (info@entrygym.cz), telefonicky (+420 607 856 944) nebo prostřednictvím objednávkového formuláře na Internetových stránkách www.entrygym.cz

 

Podáním objednávky objednatel souhlasí s těmito VOP, akceptuje nabídku EntryGym závazně objednává předmět objednávky. Objednávka je návrhem kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytnutí služeb.

 

Podstatné náležitosti objednávky zahrnují:

 

Identifikaci předmětu objednávky: • název Produktu a počet licencí, o typ licence, • typ rozšíření a popis – identifikaci objednatele – firma/jméno, IČ/RČ, sídlo/adresa, kontaktní osoba, telefon, e-mail, – způsob dodání, resp. místo poskytnutí služby, – způsob platby.

 

EntryGym software v co nejkratším termínu, obvykle však do 3 pracovních dnů, objednávku vyřídí formou odeslání Softwarového produktu či upgradu, nebo objednávku potvrdí, případně vyzve objednavatele k doplnění chybějících údajů. Vyřízením nebo potvrzením objednávky je uzavřena zasláním licenční smlouvy k instalaci.

 

Potvrzení objednávky s dodatkem nebo odchylkou, která podstatně nemění podmínky nabídky, smluvní strany nepovažují za přijetí objednávky. Objednávka musí být druhou smluvní stranou přijata vždy bez jakýchkoliv výhrad.

 

Vyžaduje-li charakter Softwarového produktu nebo služby zpracování cenové kalkulace nebo nabídky, je smlouva uzavřena okamžikem odsouhlasení cenové kalkulace nebo nabídky oběma stranami.

 

V. CENOVÉ, DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

V.1. Možné způsoby a termíny dodání

Softwarové produkty jsou zaslané online prostřednictvím emailové adresy. Softwarové produkty jsou zasílány společně s licenčním kódem (přístupem), jehož správné zadání je podmínkou pro aktivaci a užívání Softwarového produktu.

 

Obvyklá dodací lhůta činí u Softwarových produktů 0-3 pracovní dny, a začíná běžet okamžikem úhrady bezhotovostní platby na účet MANARA Technologies s.r.o. produktu EntryGym.

 

V.2. Cenové podmínky

Cenové podmínky Softwarových produktů a služeb upgrade jsou v aktuální podobě uvedeny na Internetových stránkách EntryGym.

 

Před započetím poskytování individuálních služeb s hodinovou sazbou MANARA Technologies sestavuje cenovou kalkulaci podle platného ceníku. Konečné ceny těchto individuálních služeb nelze stanovit předem, protože se odvíjí od skutečného rozsahu poskytnutých služeb. Rozsah a druh poskytnutých služeb se mohou se souhlasem obou stran od kalkulace lišit. Ceny standardizovaných kurzů jsou platné pro jednoho účastníka.

 

V.3. Možné způsoby platby

Softwarové produkty je možné uhradit online prostřednictvím platební brány (platební kartou nebo expresním bankovním převodem), bezhotovostním převodem předem.

 

MANARA Technologies s.r.o.má právo na náhradu škody vzniklé nesplněním peněžitého závazku Vlastníka licence s tím, že se na výši náhrady škody nezapočítávají úroky z prodlení.

 

V.4. Daňové doklady

Daňové doklady doručuje MANARA Technologies s.r.o. výlučně emailem, a to na adresu uvedenou Vlastníkem licence. Na vyžádání emailem doručeným MANARA Technologies s.r.o. lze zaslat daňový doklad poštou s příplatkem. Všechny daňové doklady jsou rovněž k dispozici v Zákaznickém centru (po přihlášení), a to ke stažení v PDF.

 

VI. ZMĚNA A PŘEVOD LICENCE

VI.1. Změna licence

Vlastník základní licence k jedné z variant Softwarového produktu může přejít na základní licenci jiné varianty, příp. řady stejného Softwarového produktu při zachování shodného počtu licencí. Okamžikem přechodu původní licence zaniká.

 

Cena přechodu je dána rozdílem aktuální ceníkové ceny nové a původní varianty. V případě, kdy vznikne záporný rozdíl cen nové a původní varianty, se rozdíl cen Vlastníkovi licence nevrací.

 

VI.2. Převod licence

Vlastník licence (dále v této části „Převodce“) je oprávněn Softwarový produkt trvale převést na jinou osobu (dále v této části „Nabyvatel“). Okamžikem převodu licence přechází na Nabyvatele veškerá práva a závazky vyplývající z Licenční smlouvy uzavřené mezi Převodcem a MANARA Technologies s.r.o.

 

Je-li k základní licenci Softwarového produktu, který má být převeden, vázán jakýkoliv doplněk nebo přídavná licence, může být Softwarový produkt převeden jen včetně těchto součástí. Zároveň není možné tyto doplňky a přídavné licence převádět samostatně.

 

Zájem o převod licence sdělí Převodce společnosti MANARA Technologies s.r.o. telefonicky nebo e-mailem. MANARA Technologies s.r.o. poté Převodci zašle formulář žádosti o převod licence (dále v této části jen „Žádost“). V Žádosti musí být vyplněny identifikační údaje Převodce a Nabyvatele a přesná specifikace Softwarového produktu včetně instalačního čísla, resp. čísel. Pro převod každé jednotlivé licence (více základních licencí jednoho Softwarového produktu, různé Softwarové produkty) je zapotřebí použít samostatnou Žádost.

 

Podmínkou možnosti převodu je souhlas Nabyvatele s realizací převodu a s licenční smlouvou, a to podpisem na Žádosti.

 

Převod licence je bezplatný.

 

Licence Softwarového produktu je převedena okamžikem vyjádření souhlasu s převodem licence ze strany MANARA Technologies s.r.o.. Předpokladem pro udělení souhlasu je skutečnost, že žádost splňuje veškeré požadované náležitosti. V případě schválení Žádosti není Převodce nadále oprávněn převedený Softwarový produkt používat, musí jej zcela odstranit ze svého/svých počítače(ů) a převést na Nabyvatele veškeré části převedeného Softwarového produktu včetně všech rozšiřujících licencí, doplňků, médií, tištěného materiálu a aktualizací.

 

MANARA Technologies s.r.o. si vyhrazuje právo zamítnout Žádost, pokud je neúplná nebo nesplňuje požadované náležitosti a Převodce ani na výzvu MANARA Technologies s.r.o. její vady do 30 dní neodstraní.

 

VII. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY, ODPOVĚDNOST ZA VADY, REKLAMACE

VII.1. Záruka

Na jednotlivé Softwarové produkty, služby a zboží poskytuje MANARA Technologies záruku, která se vztahuje:
• na výrobní vady příruček a instalačních médií k Softwarovému produktu,
• na bezvadnou funkcionalitu Softwarového produktu.Přičemž MANARA Technologies odpovídá pouze za funkčnost aktuálních verzí Softwarového produktu, nikoli za vady starších verzí.
• na tiskové výstupy upravené společností MANARA Technologies na zakázku,
• u zboží na vady materiálu a výrobní nedostatky zjištěné v průběhu záruční doby a za předpokladu, že je zboží používáno v souladu s návodem k obsluze. Podmínkou vzniku nároku na záruku u Softwarového produktu je registrace Softwarového produktu v Zákaznickém centru do 30 dní od jeho převzetí. Při nákupu přímo u MANARA Technologies je registrace Softwarového produktu provedena automaticky. V případě zakoupení licence prostřednictvím Obchodního partnera musí registraci Softwarového produktu provést sám Vlastník licence, a to v Zákaznickém centru na internetových stránkách MANARA Technologies.

 

VII.2. Záruční doba

MANARA Technologies poskytuje záruční dobu:
• na Softwarový produkt: v délce 6 měsíců od data uzavření Licenční smlouvy,
• u tiskových výstupů upravených společností MANARA Technologies na zakázku: v délce 4 měsíců od data jejich předání, případným provedením opravy v průběhu této záruční doby se délka záruky prodlužuje o dobu, po kterou společnost MANARA Technologies prováděla opravu, u takto opravených tiskových výstupů nevzniká nárok na novou záruční dobu,
• na zboží: v délce 12 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím, tj. dne uvedeného na dokladu o zakoupení zboží; v případě odlišné délky záruční doby je tato skutečnost uvedena na dokladu o zakoupení zboží; v případech, kdy kupujícím je spotřebitel podle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, je na zboží poskytována záruční doba v délce 24 měsíců.

 

VII.3. Záruční podmínky

Záruka je poskytována Vlastníkovi licence, resp. kupujícímu (u zboží). Kupující je povinen při osobním převzetí přebíraný Softwarový produkt nebo zboží řádně zkontrolovat a prohlédnout. U Softwarového produktu je povinen provést kontrolu balení a v případě, že zjistí poškození balení, musí odmítnout jeho převzetí. U zboží je kupující povinen provést také kontrolu obsahu balení a odmítnout jeho převzetí v případě zjištění neúplnosti. Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče. Pozdější reklamace z těchto uvedených důvodů nebude uznána.

 

Při volbě způsobu dodání poštou nebo prostřednictvím smluvního přepravce je kupující povinen ověřit stav zásilky při jejím převzetí od přepravce. V případě ztráty nebo poškození zásilky při přepravě je kupující povinen sepsat se zástupcem přepravce zápis o poškození nebo ztrátě Softwarového produktu nebo zboží, aby bylo možné uplatňovat náhradu vzniklé škody u přepravce. Zástupce přepravce tento zápis potvrdí. O vzniklých skutečnostech kupující neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů, písemně vyrozumí společnost MANARA Technologies a jako přílohu zašle zápis sepsaný s přepravcem. V případě, že kupující výše uvedený zápis nevyhotoví, má se za to, že se vzdává náhrady za poškozené nebo chybějící kusy zásilky.

 

Na pozdější reklamace způsobené během přepravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do 7 dnů od převzetí zboží.

 

VII.4. Omezení záruky u Softwarových produktů

MANARA Technologies nezaručuje, že Softwarový produkt splní všechny požadavky uživatele. Záruka se nevztahuje a za vadu Softwarového produktu nebo za závadu nebo škodu Softwarovým produktem způsobenou dále nelze považovat:
• případy, kdy je Softwarový produkt používán v rozporu s uvedenými nápovědy,
• absenci vlastností či funkcí, které nejsou uvedeny v dokumentaci,
• skutečnost, že Softwarový produkt v sobě neobsahuje případné legislativní změny, které nebyly MANARA Technologies známy v okamžiku jeho vývoje,
• případy, kdy je Softwarový produkt provozován na nevhodném hardware nebo hardware, který je v rozporu s aktuálními doporučenými systémovými požadavky uvedenými v dokumentaci nebo v aktualizované podobě na internetových stránkách MANARA Technologies.
• skutečnost, že Softwarový produkt nepracuje na hardware, který není běžně dostupný v okamžiku jeho vývoje, nebo na hardware či operačním systému, který není podporován,
• případy, kdy je Softwarový produkt provozován na chybně nakonfigurovaném počítači nebo na chybně nastavené počítačové síti,
• případy, kdy je Softwarový produkt provozován spolu s programy jiných výrobců, které znemožňují jeho bezvadný chod,
• případy, kdy provádí Uživatel zásahy do databázových souborů pomocí jiných prostředků než dodaným Softwarovým produktem,
• případy, kdy u Softwarových produktů a doplňků nebyla provedena instalace technikem s odpovídající certifikací.

 

Uživatel Produktu je povinen pravidelně provádět zálohy dat a jejich archivování, včetně kontroly bezchybnosti vytvořené zálohy. MANARA Technologies neodpovídá za ztrátu či poškození dat, která nebyla správně zálohována.

 

MANARA Technologies není povinen poskytovat zákaznickou podporu a provádět vývoj nebo údržbu starších verzí Softwarového produktu.

 

MANARA Technologies nenese odpovědnost za prokázanou škodu, kterou zaviní Vlastník nesprávným užíváním. MANARA Technologies nenese odpovědnost za ušlý zisk Vlastníka licence.

 

MANARA Technologies nese odpovědnost za skutečnou škodu maximálně do výše ceny za Softwarový produkt uhrazené při nabytí licence. Toto ujednání se nepoužije v případě, že kupujícím je spotřebitel. Vlastník licence je povinen prověřit Softwarový produkt z hlediska jeho funkčnosti a použitelnosti v konkrétní situaci dříve, než začne s jeho používáním. Toto platí i pro Produkty, které Vlastník licence obdrží v rámci odstraňování vad nebo aktualizace (SERVIS).

 

VII.5. Garance funkčnosti tiskových sestav

Uživatelsky upravené tiskové výstupy (dále jen „REPORT“) jsou technicky i obsahově závislé na databázovém modelu konkrétní verze Softwarového produktu. MANARA Technologies je v rámci aktualizací Softwarového produktu oprávněn změnit databázový model. Tato skutečnost může vést u některých REPORTu k chybné interpretaci dat či k úplné nefunkčnosti.

MANARA Technologies garantuje bez časového omezení správnou funkci originálních tiskových výstupů dodávaných se Softwarovým produktem.

 

Uživatel Softwarového produktu je povinen provést zkušební provoz aktualizovaného Softwarového produktu před užitím tiskových výstupů, zejména otestovat všechny REPORTu. V případě zjištění technické nebo obsahové disfunkce tiskových výstupů si může opravu tiskového výstupu Uživatel provést sám nebo může objednat tuto úpravu u MANARA Technologies.

 

MANARA Technologies provede bezplatně opravy originálních tiskových výstupů, a dále tiskových výstupů, které upravil na zakázku, pokud jejich opravy souvisí se změnou databázového modelu a tyto opravy budou provedeny v záruční době.

 

VII.6. Omezení záruky u zboží

Záruka se nevztahuje:

• na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou či instalací, které jsou v rozporu s průvodní dokumentací nebo návodem k použití, • na mechanická poškození vinou kupujícího, poškození způsobená nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, nebo poškozením způsobeným vyšší mocí, • na vady, na které byl kupující upozorněn před převzetím zboží a současně převzetí zboží neodmítl. MANARA Technologies nese odpovědnost za prokázanou škodu, kterou zaviní porušením svých povinností. MANARA Technologies nenese odpovědnost za ušlý zisk kupujícího. MANARA Technologies nese odpovědnost za skutečnou škodu maximálně do výše ceny zboží uhrazené při jeho zakoupení. Toto ujednání se nepoužije v případě, že kupujícím je spotřebitel.

VII.7. DATA V ENTRYGYM SOFTWARE

MANARA Technologies nezodpovídá za vložené data Spotřebitele a nezpracovává je pro jiné účely. Za data jsou zodpovědní Vlastníci licencí (tzn. Spotřebitel či Kupující dané licence).

 

Spotřebitel software nese odpovědnost za své jednání a užívání dat, které má uložené v daném softwarovém programu.

 

MANARA Technologies neposkytuje data třetím stranám. NIKDY!

EntryGym zpracovává data pouze Spotřebitele (vlastníka licence) daného GYM ( fitness centra ).

VII.8. Uplatnění reklamace

Reklamaci Softwarového produktu je možné uplatnit písemně na emailovou adresu společnosti MANARA Technologies.

 

Reklamace musí obsahovat: • identifikaci Vlastníka licence nebo kupujícího včetně uvedení kontaktní osoby a kontaktních údajů, • přesné označení reklamovaného Softwarového produktu, včetně instalačního čísla licence, nebo reklamovaného zboží, • popis reklamované vady, • kopii dokladu o zakoupení Softwarového produktu, pokud nebyl nákup realizován přímo u MANARA Technologies, • příručky nebo instalační média, jejichž vada je reklamována, • zboží, které je reklamováno, a to kompletní, včetně dodaných doplňků a příslušenství a nejlépe v původním obalu.

 

Pokud je pro některé druhy zboží jejich výrobcem specifikován zvláštní seznam oprávněných záručních středisek, uplatní kupující právo na záruční opravu u těchto odborných servisů. Vlastník licence, resp. kupující provádí zaslání předmětu reklamace na vlastní náklady a odpovědnost.

 

MANARA Technologies není povinen přijmout k reklamaci zboží, které není vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím a není vybaveno průvodní dokumentací.

 

VII.9. Vyřízení reklamace

Řádně uplatněná reklamace bude vyřízena v souladu s těmito VOP a občanským zákoníkem. Příručky a instalační média vykazující zjevné poškození či zjevné vady obsahu budou v rámci záruky bezplatně vyměněny za bezvadná a MANARA Technologies je zašle Vlastníkovi licence na vlastní náklady. Reklamované vady funkcionality programu budou prověřeny. O výsledku šetření bude Uživatel informován e mailem. V případě, že reklamace bude uznána jako oprávněná, bude Uživateli bezplatně poskytnuta aktualizace Softwarového produktu řešící reklamovanou vadu.

 

Při převzetí zboží k reklamaci vystaví MANARA Technologies kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo na reklamaci uplatnil. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí MANARA Technologies kupujícího e-mailem.

 

Po vyřízení reklamace předá MANARA Technologies zboží zpět kupujícímu včetně písemného potvrzení s uvedením způsobu vyřízení reklamace a případného provedení opravy a doby jejího trvání. Pokud bylo zboží zasláno k reklamaci přepravní službou, bude po vyřízení reklamace touto cestou zasláno na adresu kupujícího.

 

Jestliže nelze prokázat, že vada Softwarového produktu byla způsobena společností MANARA Technologies, nebo v případě neoprávněné reklamace bude Vlastníkovi licence, resp. kupujícímu účtována činnost spojená se zjišťováním příčiny, ověřováním nebo odstraňováním vady uváděné Vlastníkem licence, resp. kupujícím podle individuálního ceníku platného v době provádění těchto úkonů. Toto ujednání se nepoužije v případě, že kupujícím je spotřebitel.

 

X.10. Záruční vrácení peněž

Řádná schválená reklamace se provádí pomoci bankovního převodu do 5 dnů od potvrzení pomoci elektronické pošty (Email). Vrací se na Bank účet zadaný v systému EntryGym.

 

IX. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

IX. a) Osobní údaje Vlastníka licence:

MANARA Technologies neprovádí s osobními údaji, jejichž správcem je Vlastník licence jakékoliv operace, vyjma jejich uložení na serverech MANARA Technologies, popř. v hostingovém centru, zejména do nich nezasahuje, nepozměňuje je, nezpřístupňuje, ani je nepředává třetím osobám.

 

MANARA Technologies zpracovává osobní údaje Vlastníka licence, je-li fyzickou osobou – podnikatelem, pouze však v rozsahu a po dobu nezbytnou pro splnění povinností ze Smlouvy.

 

MANARA Technologies za tímto účelem zpracovává osobní údaje identifikační (jméno, příjmení, firma podnikatele, IČ, DIČ), adresné (pouze e-mailovou adresu a telefonní číslo/číslo mobilního telefonu, případně i adresu internetových stránek) a popisné pouze v rozsahu uvedeném Vlastníkem licence (např. akademický titul u jména), případný záznam v insolvenčním rejstříku, dále ID Vlastníka licence přidělené ze strany MANARA Technologies a záznamy komunikace vztahující se k Softwarovému produktu a službám MANARA Technologies (tel. konzultace požadavku na licenci, žádosti, reklamace, potvrzení provedeného servisního zásahu).

 

S ohledem na skutečnost, že MANARA Technologies může při provádění individuálních služeb a pokročilých služeb zákaznické podpory vystupovat jako zpracovatel osobních údajů, a Vlastník licence je správcem těchto osobních údajů, uzavřeli spolu MANARA Technologies a Vlastník licence smlouvu o zpracování osobních údajů, která tvoří přílohu č. 1 těchto Všeobecných obchodních podmínek.

 

Smlouva o zpracování osobních údajů obsahuje vedle dalších náležitostí dle čl. 28 odst. 3 obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), mj. předmět a dobu zpracování, povahu a účel zpracování, typ osobních údajů, povinnosti a práva MANARA Technologies i Vlastníka licence.

 

Informace o zpracování osobních údajů Vlastníka licence – fyzické osoby jsou uvedeny v samostatném dokumentu Ochrana osobních údajů, který je k dispozici na https://www.entrygym.cz/ochrana-osobnich-udaju, příp. v každé provozovně MANARA Technologies.

 

IX. b) Osobní údaje Uživatele nebo zástupců Vlastníka licence:

MANARA Technologies zpracovává osobní údaje osob zastupujících Vlastníka licence (podnikatele – fyzické osoby, nebo právnické osoby), případně osobní údaje Uživatelů, pouze za účelem komunikace s Vlastníkem licence, resp. jednotlivým Uživatelem.

Takové zpracování osobních údajů osob zastupujících Vlastníka licence (např. člen statutárního orgánu, jiný zástupce, kontaktní osoba v záležitostech licenční smlouvy a zákaznické podpory, Uživatel) je nezbytné pro účely oprávněných zájmů MANARA Technologies ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení, přičemž MANARA Technologies zpracovává pouze osobní údaje identifikační (jméno a příjmení zástupce), adresné (pouze e-mailovou adresu a telefonní číslo/číslo mobilního telefonu) a popisné pouze v rozsahu uvedeném Uživatelem nebo jiným zástupcem Vlastníka licence (např. akademický titul u jména) a záznamy komunikace vztahující se k Softwarovému produktu a službám MANARA Technologies (tel. konzultace požadavku na licenci, žádosti, reklamace, potvrzení provedeného servisního zásahu).

 

Oprávněným zájmem MANARA Technologies na zpracování osobních údajů osob zastupujících Vlastníka licence je možnost komunikace s Vlastníkem licence – právnickou osobu v záležitostech licenční smlouvy a zákaznické podpory, zejména ohledně uzavření smlouvy, plnění smluvních povinností MANARA Technologies i Vlastníka licence a případných reklamací Vlastníka licence nebo požadavků Uživatele.

 

Vlastník licence je povinen fyzické osoby vystupující jako jeho zástupci či Uživatele, jejichž osobní údaje sdělí MANARA Technologies v souvislosti s uzavřením licenční smlouvy nebo poskytováním souvisejících služeb, informovat o jejich právech subjektů údajů v plném rozsahu dle čl. 14 Nařízení. Pokud Vlastník licence nesplnil svou povinnost poskytnout informace zástupcům, je povinen toto sdělit MANARA Technologies tak, aby mohl MANARA Technologies informační povinnost vůči nim (subjektům údajů) splnit.

 

X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

X. a) Obecná ujednání:

Příslušná ustanovení autorského zákona a dalších právních předpisů upravující užívání počítačových programů a databází a sankce za jejich nelegální užívání nejsou těmito VOP dotčena. Neplatnost nebo neúčinnost některého z ustanovení těchto VOP nemá vliv na neplatnost nebo neúčinnost VOP jako celku.

X. b) Jednostranná změna VOP:

MANARA Technologies má právo kdykoli v přiměřeném rozsahu změnit nebo doplnit VOP, a to zejména z důvodu změn právních předpisů, technologických změn ovlivňujících funkce Softwarového produktu či nakládání s daty či osobními údaji Vlastníka licence či Uživatelů, ale také z důvodu rozšíření nebo změn Softwarového produktu, či zavedení nových služeb ze strany MANARA Technologies. MANARA Technologies je dále oprávněn změnit VOP tehdy, pokud se změní podmínky na trhu či obchodní nebo licenční podmínky třetích osob, jejichž systémového či aplikačního software či služeb užívá MANARA Technologies k provozování Softwarového produktu. MANARA Technologies je dále oprávněn změnit VOP v případech změn v hospodářské či finanční situaci, změně měny (např. přijetí Eura), inflaci a takových změnách okolností, které by založily hrubý nepoměr v právech a povinnostech v neprospěch MANARA Technologies.

 

Změny VOP budou ze strany MANARA Technologies zaslány na E-mailový účet Vlastníka licence a dále budou zpřístupněny na internetových stránkách MANARA Technologies. Změněné VOP nabydou účinnosti počínaje datem uvedeným v takto změněných VOP, nejdříve však od oznámení o jejich změně Vlastníku licence. MANARA Technologies se zavazuje doručit Vlastníku licence informaci o změně VOP podmínek nejpozději 20 dnů před datem jejich účinnosti.

 

Pokud Vlastník licence nesouhlasí se změnou VOP, má právo je odmítnout a vztah vzniklý z licenční smlouvy ukončit výpovědí zaslanou ve lhůtě patnácti (15) dnů, počínaje dnem, kdy byl Vlastník licence o zveřejnění změněných VOP informován. Výpověď dle tohoto odstavce Vlastník licence zašle prostřednictvím e-mailu nebo v písemné formě na e-mailovou adresu info@entrygym.cz. Výpověď počíná běžet prvním dnem po jejím doručení a výpovědní doba činí 2 měsíce.

Neukončí-li Vlastník licence smluvní vztah způsobem a ve lhůtách uvedených v předchozím odstavci, platí, že změny VOP akceptoval.

 

X. c) Účinnost VOP

Tyto VOP nabývají účinnosti 1.1.2022. K tomuto datu pozbývají platnosti veškeré předchozí verze VOP.

Verze dokumentu: 2.1